Osobní
Terénní
X
Volkswagen
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Caddy 1.6 i 65 000,- Kč
Volkswagen Caddy 1.6 i V prov. od 2005, 229 463 km
Benzín, mpv
1 595 ccm, 75 kW (102 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi 69 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi V prov. od 2007, 264 433 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi 69 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi V prov. od 2006, 257 668 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi, ČR 69 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi, ČR V prov. od 2005, 232 226 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.6 i 70 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.6 i V prov. od 2003, 189 800 km
Benzín, hatchback
1 598 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1,9 TDI Comfortline 74 000,- Kč
Volkswagen Golf 1,9 TDI Comfortline V prov. od 2004, 301 084 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i 74 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i V prov. od 2009, 160 224 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 2.0 i 74 000,- Kč
Volkswagen Touran 2.0 i V prov. od 2007, 215 583 km
Benzín, kombi
1 984 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i, ČR 75 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i, ČR V prov. od 2008, 150 600 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 1.9 75 000,- Kč
Volkswagen Golf 1.9 V prov. od 2007, 289 773 km
Diesel, hatchback
1 896 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4 TDi Serv.kniha, ČR 79 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.4 TDi Serv.kniha, ČR V prov. od 2009, 170 661 km
Diesel, hatchback
1 422 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Volkswagen Touran 2.0 TDi 79 000,- Kč
Volkswagen Touran 2.0 TDi V prov. od 2007, 339 562 km
Diesel, mpv
1 968 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i, ČR 79 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i, ČR V prov. od 2009, 153 379 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 2.0 TDi 80 000,- Kč
Volkswagen Passat 2.0 TDi V prov. od 2006, 273 023 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4 i 80 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.4 i V prov. od 2007, 140 524 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 69 kW (94 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i Serv.kniha 80 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i Serv.kniha V prov. od 2008, 81 990 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Golf 2.0 TDi 80 000,- Kč
Volkswagen Golf 2.0 TDi V prov. od 2009, 336 785 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.4 16 V 84 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.4 16 V V prov. od 2006, 187 780 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Volkswagen Polo 1.2 i 84 000,- Kč
Volkswagen Polo 1.2 i V prov. od 2008, 200 850 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Volkswagen Passat 1.4 TSi 85 000,- Kč
Volkswagen Passat 1.4 TSi V prov. od 2009, 186 936 km
Benzín, sedan/limuzína
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Zobrazeno 41-60 (z celkem 671)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »